Konferencje

W naszym Hotelu „Sjesta” zorganizujemy dla Państwa różnego rodzaju  imprezy firmowe
[margin]

  • konferencje
  • spotkania biznesowe
  • szkolenia
  • bankiety
  • spotkania rekrutacyjne
  • seminaria
[margin]
Imprezy te organizujemy na naszej sali konferencyjnej o powierzchni 70 m kwadratowych plus dodatkowo szatnia i mini barek. Powierzchnia sali pozwala na zorganizowanie w/w imprez do 50 os.
Zdajemy sobie sprawę z faktu, że organizacja imprezy firmowej wymaga dużego nakładu pracy, dlatego tez bierzemy na siebie kompleksową obsługę spotkania, poprzez wystrój sali, propozycje menu, różne atrakcje, po koordynację całej imprezy.
Dodatkowo dysponujemy salą dla 30 osób na parterze budynku, również wyposażoną w odrębną toaletę i szatnię.

Wyposażenie sali konferencyjnej

  • ekran
  • bezprzewodowe łącze internetowe
  • flipchart

[margin]

Za dodatkową opłatą zapewniamy dostęp do ksera, faksu, telefonu stacjonarnego.
Dodatkowym naszym atutem jest bardzo duży parking, który jest w stanie pomieścić każdą ilość samochodów naszych gości.
Ceny wynajęcia sali ustalamy indywidualnie do poszczególnego klienta po zapytaniu na adres e-mail: [mail link=”recepcja@sjestahotel.pl”]

[margin]
Dla Gości konferencyjnych przygotowane zostały specjalne pakiety:

  • kawowe i śniadaniowe w cenie ok 25zł/os
  • obiadowe w cenie ok 30zł/os

 

Tworząc ofertę konferencyjną staramy się w elastyczny sposób dostosowywać do potrzeb naszych Klientów.

Dla organizatorów szkoleń, przewidujemy niespodziankę w naszej Restauracji.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top